sunnuntai 11. syyskuuta 2011

day 1

Seikkailuni sai viimein alkusysäyksen. Tällä hetkellä olen Helsingissä näkemässä kavereita ja vielä parin päivän lomalla ennen töiden alkamista. Asuin täällä viime kevään. Oli aika mahtava tunne kun astuin junasta ulos Helsingin päärautatieasemalle ja tuntui ihan kuin olisi kotiin tullut.

Tämä päivä on pitänyt kyllä sisällään monenlaista:
  • äkkilähtöjä
  • viime hetken paniikkia
  • lyhyitä ja pitkiä jäähyväisiä
  • kyyneleitä
  • ylipainavaa matkalaukkua
  • ihanaa ruokaa
  • hemmottelua
  • olen saanut elämänohjeita tänään enemmän kuin koskaan 
  • olen tajunnut pienien tekojen ja hetkien kauneuden
  • olen tehnyt ison harppauksen kohti omaa, itsenäistä elämää
  • olen ehkä tehnyt elämäni parhaan ratkaisun
Ja vielä viimeiseksi erään ihanan ihmiset sanat tältä päivältä.
I hope you never forget me
I hope you never regret me.

Näillä on hyvä aloittaa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti